Wywiady i komentarze & dobre praktyki

Coca-Cola rozpoczyna test pierwszej papierowej butelki

Wywiad z Izabelą Morawską, Communication Manager w Coca-Cola Poland Services 1/ W połowie lutego dowiedzieliśmy się, że Coca- Cola będzie testowała prototyp papierowej butelki, proszę powiedziecie coś więcej o tym innowacyjnym produkcie? Nowy prototyp papierowej butelki został opracowany wspólnie przez naukowców z laboratoriów badawczo-rozwojowych Coca-Cola w Brukseli i spółki The Paper Bottle Company (Paboco). Technologia […]

Czytaj więcej...

17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030

Konferencja „17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030.” z udziałem Rekopolu Dnia 27 stycznia 2021 odbyła się konferencja „17 trendów. 17 Celów. Biznes na rzecz Agendy 2030.” pod Patronatem Honorowym Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Podczas tego dorocznego wydarzenia podsumowano działania rządu i biznesu na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce w […]

Czytaj więcej...

Kosmopedia.org

Kosmopedia.org – nowa odsłona portalu edukacyjnego branży kosmetycznej, którego partnerem jest Rekopol W styczniu ruszyła nowa, przyjaźniejsza dla klienta odsłona portalu kosmetycznego kosmopedia.org. Jeśli chcesz wiedzieć jaki jest skład kosmetyku, czy ma przyjazne środowisku opakowanie, czy jest bezpieczny albo co oznaczają symbole na opakowaniu – ten portal jest dla Ciebie.  Rekopol był partnerem i brał […]

Czytaj więcej...

Bezprecedensowe zobowiązanie środowiskowe Żywiec Zdrój zrealizowane.

Jako pierwsza w Polsce, firma zebrała i przekazała do recyklingu równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku Mimo, że rok 2020 spowodował reorganizację wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką […]

Czytaj więcej...

SegregAkcja – nowe oznaczenia na opakowaniach Biedronki

Biedronka ponownie przyczynia się do kształtowania ekologicznych postaw wśród klientów sieci Do plastiku czy do zmieszanych? Przeciętny konsument podejmuje tę decyzję kilkadziesiąt razy dziennie. Aby zachęcić klientów do segregacji odpadów i ułatwić im troskę o środowisko, sieć Biedronka stopniowo wprowadza piktogramy segregacji na opakowaniach produktów marek własnych sieci Biedronka. Opakowania są opatrzone odpowiednim oznaczeniem, informującym […]

Czytaj więcej...